شعر های ارسالی از شما دوستان
هروقت دیدی تنها شدی بدون خدا همه رو بیرون کرده تا خودت باشی و خودش ...
درباره ما

سلام من ابراهیم طهماسبی 15 ساله از بلداجی هستم امید وارم ازمطالب وبلاگ استفاده کافی را ببرید
نویسندگان
لینک های ویژه
پیوندهای روزانه
طراح قالب
ثامن تم
دیگر امکانات

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 155
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1

مطالب اخیر وبگاه
كجایی نازنینم...
پس چرا خدا تو را سر راهم قرار نمیدهد...
تا كی باید تو را با این آهنگها در ذهنم خیالسازی كنم؟...
به خدا آهنگها هم از دستم خسته شده اند...
تا كی باید چشمانم را ببندم و خیال با تو بودن را در دلم جشن بگیرم..
صبح تا شب...شب تا صبح...
تا كی باید...
كجایی پس نازنینم ... كجایی...
وقتی گند زدی به زندگی طرف...
حد اقل وقت رفتن دهنتو ببند...
نگو قسمت نبود...
بی هیچ خواستنی...

راه برای من هموار بود و دستهای تو دور

من از همین حوالی خیالم میگذرم

روسری آبیم را برای نشانی

برای همان جای خالی باقی میگذارم...

وتو...آی پری...

دنیا برای خوشبختی من صبر نکرد.
بهـ منــ نگویـیـد دوستَتـــ ـ دارَم


حَـتے اگــر روزے اِلـتــمآسِــتآن کَــردَم !

اگـَـ ر لبخَنـــد زَدَم!

اگـَـ ر گِــریستـَم!

اگــَر مــَرآ بــه خآک هَـم سِــپُردَنـد...

اینـ دو کلمـــِـه را بـَـرایَـمـ تِکــــرار نـَکُنید ...

مـے شـِـکَنَمـ ...

فــــُــرو مے ریـــزَم ....

بـِــهـ مـــَن نگوییــد ...!
///////////////////////////////////
از مــــــــا کــــه گذشـــت !
ولـــی بــــه دیـــگری موقــتی بـــودنت را گوشـزد کن
تـــا از همان اول فکـــری بـــه حال جـــای خـــالیت کنـد...


خیلی سخته تو این دنیایی که

هیچـــــکس , هیچـــکس رو نمیخواد

تــــــــو بـــخـــوای

اونــــم بــــخــــواد

امـــــــا

دســــــــت روزگـــــار

نـــــــــخــــــواد ...........!


//////////////////////////
زیباترین راز زندگیم را در چشمانت دیدم!
آن هنگام که چشمانت به من گفت...
.
.
.
... .
.
.
.
چی گفت؟ در گوش من گفت... چی گفت؟
خودش به من گفت... چی گفت؟.....
آهاااااان بیا!..... دستا شله!!!!
طرح شاد سازی شکست خورده های عشقی
//////////////////////////////////////////
ساده لباس بپوش!
ساده راه برو!
اما در برخورد با دیگران ساده نباش!!
زیرا بعضی ها
سادگی ات رانشانه میگیرند!
برای درهم شکستن غرورت!!!
 
////////////////////////
بیایید پارسی وار *زنها* را پاس بدارید ..
این بار اگر زن زیبارویی را دیدید ..
هوس را زنده به گور كنید ..
و خدا را شكر كنید برای خلق این زیبایی .
زیر باران اگر دختری را سوار كردید ..
... ... جای شماره به او امنیت بدهید ..
او را به مقصد مورد نظرش برسانید
..نه به مقصد مورد نظرتان .
هنگام ورود به هر مكانی ..
... با لبخند بگویید: اول شما .
در تاكسی خودتان را به در بچسبانید نه به او ..
بگذارید زن ایرانی وقتی مرد ایرانی را در كوچه خلوت می بیند
احساس امنیت كند نه ترس ..
بیاییدفارغ از جنسیت .. كمی مرد باشید

/////////////////////////////////
ارزویم
شبم
روزم
دلم
حیرتم
افسوسم
نیازم
تخیلم
وجودم
وجدانم
احساسم
همه را مدیون توام مادر
به سیا هی شب یاد تو دارم مادر
به روز ارزوی تو دارم مادر
روز بی تو بودن
روز مرگ همه برای من است
روز مرگ خاطره است
لحظه ترک همه عشقها است
وصله ی ناکسی به خود زدن است
ارزوی مرگ بر زبانم است
تحمل ندارم دگر ان روز
پس باش تا ابد همراه من
که بی تو من
نیستم
هیچم
پوچم
بیرنگم
مثل شیشه سنگ خورده ام...

///////////////////////////////////

بايد به بعضي ها گفت :

ناراحت چي هستي.... ؟!

دنيا که به آخر نرسيده .....

من نشد يکي ديگه ......!

تو که عادت داري...!!!!

////////////////////////////////////

یادمان باشد اگر شاخه گلی را چیدیدم وقت پرپر شدنش سوز و نوایی نکنیم/ پره پروانه شکستن هنر انسان نیست گر شکستیم ز غفلت من و مایی نکنیم/ یادمان باشد سره سجاده عشق جز برای دل محبوب دعایی نکنیم/یادمان باشد اگر خاطرمان تنها ماند طلب عشق ز هر بی سرو پایی نکنیم

////////////////////////////////////

خیلی دیره ؛
وقتی که تازه می فهمی اونی که از همه ساکت تر بود ،
بیشتر از همه دوستت داشت ،
ولی ....
تو حواست به شیرین زبونی یه عشق دروغی بود ... !

///////////////////////////////////

محبت زیادی همیشه آدمها را خراب می کند !
گاهی آدمها می روند نه برای اینکه دلیلی ؛
برای ماندن ندارند ....
بلکه آنقدر کوچکند که تحمل حجم بالای محبت تو را ندارند !
او که رفتنی است ،
بگذار برود ... !!!

///////////////////////////////////////////

 

هميشه انقدر ساده نرو و مگذر



لااقل نگاهي به پشت سرت کن



شايد کسي در پي تو مي دود



و نامت را با صداي بي صدايي فرياد ميزند



و تو... هيچ وقت او را نديده اي

...

روزگار

فلک از غصه بیمارم نمودی

مرا آشفته و زارم نمودی

نشاندی ابری از غم روی قلبم

پریشان حال و تبدارم نمودی

ز هجرش تا ابد من داغدارم

ز جان خویش بیزارم نمودی

کبوتر بودم و بالم شکستی

به دام غم گرفتارم نمودی

به جانم ظلم بی اندازه کردی

ذلـیـل و زار و بـیمارم نـمـودی

////////////////////////////////////

تنها شوخیت مرا زیر خاک برد ...
روز اول گل سرخی برام اوردی گفتی برای همیشه دوستت دارم.
روز دوم گل زردی برایم اوردی گفتی دوستت ندارم .
روز سوم گل سفیدی برایم اوردی
و سر قبرم گذاشتی و گفتی منو ببخش فقط یه شوخی بود .

/////////////////////////////////////

می‌تونم تو لحظه‌های بی‌کسیت، واسه تو مرحم تنهایی باشم می‌تونم با یه بغل یاس سفید، تو شبات عطر ترانه بپاشم می‌تونم از آسمون قصه‌ها، واسه تو صد تا ستاره بچینم می‌تونم حتی اگه دلت نخواد، واسه تو روزی هزار بار بمیرم می‌تونم با یه سلام گرم تو، تا ابد زندگی‌مو آبی کنم می‌تونم رو شونه‌های مردونت، دردامو با هق‌هقم خالی کنم می‌تونم با تو به هر جا برسم، توی خواب اسمتو فریاد بزنم می‌تونم قصه‌ی دیوونگیمو، توی کوچه‌های شهر داد بزنم می‌تونم تا به همیشه پا به پات، توی هر قصه کنارت بمونم

////////////////////////

به سلامتی مادر پیری که از صبح تا شب دم در میشینِ به امید اومدن فرزندش....
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
اما شب فقط پرستار خانه سالمندان میاد تا ببرتش تو اتاقش!

تف بهت روزگار...


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







مربوط به موضوع : <-CategoryName->
نویسنده ابراهیم طهماسبی در جمعه 13 آبان 1391 |

طراحی و کدنویسی قالب : علیرضاحقیقت - ثامن تم

Web Template By : Samentheme.ir

موضوعات مطالب
آرشیو مطالب
پیوندهای وبگاه

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دوستان وبلاگ و آدرس htb.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





برچسب‌ها